Societate de administrare imobile, prin administratori certificați conf. Legii 196/2018, vă oferă servicii complete de administrare imobile după cum urmează:
- Organizarea și conducerea contabilitații în partida simplă, cf. legii, prin utilizarea aplicației Bloc Manager NET;
- Întocmirea listelor lunare de plată a cotelor de întreținere;
- Întocmirea și completarea registrelor (registru de casă, registru de bancă, registru jurnal, registru de evidența al fondurilor de rulment de reparații, precum și alte fonduri, registru de inventar);
- Repartizarea și plata facturilor de la furnizori și prestatori de servicii;
- Calcularea penalizărilor cf. prevederilor legale și a hotărârii Adunării Generale;
- Editarea statelor de plata;
- Calculul salariilor, întocmirea și depunerea declaratiilor fiscale, precum și plata impozitelor si contribuțiilor aferente;
- Întocmirea lunară și depunerea semestrială a situației elementelor de activ-pasiv;
- Servicii de casierie;
- Verificarea periodică a proprietăților comune, in vederea remedierii eventualelor probleme apărute la instalațiile blocului sau ale spațiilor comune;
- Efectuarea de mici reparații
- Prezentarea ofertelor de preț, astfel încat Comitetul Executiv să poată alege cea mai bună ofertă raport preț calitate;
- Colaborare cu cenzor
- Colaborare cu firma de curățenie
Oferta de servicii va fi personalizată și adaptată specificului fiecarui imobil.
Garantăm transparența și sigurantă în gestionarea situației contabile a imobilului, precum și sprijinul si comunicarea cu membrii Comitetului Executiv si Președinte.